English translation below
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld. Dit kan de Beheerder doen in de Beheerapplicatie.
Om SMS berichten te ontvangen is het belangrijk dat u een goed bereik heeft. Daarnaast kunnen onderstaande stappen helpen:
- SMS box helemaal leeg maken.
 - Telefoon helemaal uitzetten.
 - SIM kaart 15 minuten uit de telefoon halen. Start hierna uw telefoon opnieuw op.
 
Als u na het doorlopen van bovenstaande stappen nog steeds geen SMS berichten ontvangt, dan kunt u het best contact opnemen met uw telefoonprovider.
I am not receiving a text message, how can I resolve this?
First, check if the correct phone number is linked to your eHerkenning token. Your administrator can do this in the Management Module.
To receive text messages, it is important to have good network coverage. Additionally, the following steps may help:
- Clear your inbox completely
 - Turn off your phone completely.
 - Remove the SIM card from the phone for 15 minutes. After that restart your phone
 
If you still do not receive any SMS messages after completing the above steps, it is best to contact your phone provider.