Antwoord
Als beheerder kunt u in de Beheerapplicatie op Mijn QV gegevens beheren. Zo kunt u bijvoorbeeld:
- Nieuwe middelen toevoegen;
 - Extra organisatie toevoegen;
 - Rol van een gebruiker omzetten van gebruiker naar beheerder en andersom;
 - Het mobiele nummer van een gebruiker wijzigen;
 - Het e-mailadres van een gebruiker wijzigen (vóór activatie)
 - Nieuwe activatiemail sturen wanneer deze is verlopen;
 - Machtigingen van één of meerdere gebruikers toevoegen, wijzigen en verlengen;
 - Gebruikers koppelen aan andere organisaties waar u beheerder voor bent;
 - Een einddatum instellen (beëindigen) van machtigingen bij één of meerdere gebruikers;
 - Per direct een machtiging intrekken van een gebruiker;
 - Het rekeningnummer opgeven/wijzigen inzake automatische incasso;
 - Het factuur e-mailadres opgeven/wijzigen voor het ontvangen van een PDF factuur;
 - Berichten in de berichtenbox lezen, archiveren, verwijderen, filteren en doorzoeken;
 - Opzeggen van middelen en organisaties;
 - Overzichten exporteren als Microsoft Excel (.xlsx).