Antwoord

Het kan voorkomen dat u een e-mail ontvangt met de melding dat er een nieuw bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox in de beheerapplicatie op Mijn QV, terwijl u na inloggen geen bericht ziet. Hieronder vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen.

1. Meerdere accounts gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres
Wanneer meerdere inlogaccounts zijn gekoppeld aan één e-mailadres, kan het zijn dat u met het verkeerde account inlogt. Het bericht is dan zichtbaar in de berichtenbox van een ander account.
Als u gebruik maakt van de optie ‘Gebruikersnaam vergeten’ op de inlogpagina, kunt u alle accounts opvragen die aan uw e-mailadres zijn gekoppeld. Log vervolgens in met het juiste account om het bericht te bekijken.

2. E-mailadres wordt gedeeld door meerdere gebruikers of beheerders
Als meerdere gebruikers of beheerders hetzelfde e-mailadres gebruiken, kan het onduidelijk zijn voor wie het bericht bedoeld is.
Wij adviseren om voor elk inlogaccount een uniek e-mailadres te gebruiken. U kunt dit aanpassen door in te loggen in de beheerapplicatie op Mijn QV en uw e-mailadres te wijzigen via uw profielpagina.

3. De notificatie is intern doorgestuurd
Het is mogelijk dat de notificatie intern is doorgestuurd binnen uw organisatie, bijvoorbeeld door een systeembeheerder. Het bericht bevindt zich in dat geval mogelijk in de berichtenbox van een collega. Neem contact op met uw systeembeheerder om na te gaan of er interne doorstuurinstellingen actief zijn.

Over de berichtenbox
Sinds 1 juni maken wij gebruik van een berichtenbox binnen de beheerapplicatie op Mijn QV. Hierin plaatsen wij belangrijke berichten, zoals wijzigingen in onze dienstverlening of de (automatische) verlenging van een abonnement of ketenmachtiging. Wij begrijpen dat u niet dagelijks inlogt, daarom sturen wij u wekelijks een notificatie per e-mail als er nog ongelezen berichten voor u klaarstaan. Hier leest u meer over de berichtenbox.

Is uw vraag beantwoord?