Antwoord

Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:

  1. Een beheerder kan in de Beheerapplicatie controleren naar welk e-mailadres de activatiemail is verstuurd en het mobiele nummer. Als dit e-mailadres of mobiele nummer niet klopt, dan kan de beheerder dit voor activatie nog aanpassen voor een gebruiker. Door vervolgens de activatiecode nogmaals in te voeren kunt u de mail of SMS opnieuw versturen.
  2. Is het e-mailadres correct, controleer dan uw ongewenste mail en spambox. Het kan zijn dat uw mailprogramma de mail tegenhoudt. Direct in uw Webmail kijken kan daarbij helpen. Controleer daarom ook in uw Webmail de ongewenste mail of spambox. Als u hulp nodig heeft met het controleren van uw Webmail, neem dan contact op met uw eigen e-mailprovider.
  3. Is het 06 nummer correct, klik dan op deze link voor meer informatie.   
  4. Als u de mail nog steeds niet kunt vinden of het mobiele nummer van een beheerder moet voor activatie gewijzigd worden, neem dan contact met ons op.
Is uw vraag beantwoord?