Antwoord

English trasnslation below

Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:

  1. Een actieve beheerder kan in de Beheerapplicatie controleren naar welk mobiele nummer en e-mailadres de activatie mail is verstuurd. Als dit e-mailadres of mobiele nummer niet klopt, kan de beheerder dit voor activatie nog aanpassen. Dit kan de Beheerder doen door de activatiecode nogmaals in te voeren, waardoor u de mail of SMS opnieuw kunt versturen. Is er geen actieve Beheerder neem dan contact op met Customer Service.
  2. Als het e-mailadres correct is, controleer dan de ongewenste mail en de spambox. Het kan zijn dat de mail geplaatst is in de folder “spam” of “ongewenste mail” door uw mailprogramma. Als u hulp nodig heeft met het controleren van uw webmail, neem dan contact op met uw eigen e-mailprovider.  Als u de mail nog steeds niet kunt vinden of moet het mobiele nummer van een beheerder voor activatie gewijzigd worden, neem dan contact met ons op.
  3. Is het 06 nummer correct doorloop dan de volgende stappen:
  • Maak de sms-inbox helemaal leeg.
  • Zet de telefoon helemaal uit.
  • Haal de simkaart 15 minuten uit de telefoon.
  • Start hierna uw telefoon opnieuw op.

 

I want to activate my eHerkenning token, but I am not receiving an e-mail or text message. How do I solve this? 

If you do not receive an email or text message to activate your eHerkenning, we recommend these 3 steps:

  1. An Administrator can check in the Management application to see which e-mail address the activation e-mail has been sent to, as well as the mobile number. If the e-mail address or mobile number is incorrect, the Administrator can correct this before activation for a user. The administrator can do this by re-entering the activation code, allowing you to resend the e-mail or SMS.  If there is no active Administrator, please contact Customer Service.
  2. If the e-mail address is correct, check your junk mail and spam folder. Your e-mail program might be blocking the e-mail. Checking directly in your webmail can help. Therefore, also check your webmail’s junk mail or spam folder. If you need help checking your Webmail, please contact your own e-mail provider. If you still cannot find the e-mail or need to change an Administrator’s mobile number for activation, please contact us.
  3. If the mobile number is correct, proceed to the next steps:
  • Empty your text message inbox completely
  • Turn off your phone completely
  • Remove the SIM card from the phone for 15 minutes
  • Then restart your phone
Is uw vraag beantwoord?