Vragen en antwoorden
-
Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?
Instructies voor de ketenmachtigingen add-on vindt u hier.
-
Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?
Om de machtiging te verlengen, logt de Beheerder in de beheerapplicatie op Mijn QV.
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan voor een uitgeschreven kvk nummer?
Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen. Vul daarvoor dit formulier in.
-
Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?
Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.
-
Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?
Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.
-
Er is een bedrag afgeschreven door ZET services, klopt dat wel?
-
Hoe vraag ik een ander niveau eHerkenning aan?
eHerkenning niveau 3 is de standaard van eHerkenning. Als u tóch een ander niveau eHerkenning wilt aanvragen, dan kunt u dat hier doen.
-
Waarom kan ik niet inloggen met de code van mijn OTP?
Het kan zijn dat u per ongeluk een OTP device van een collega in handen hebt.
-
Hoe activeer ik mijn eHerkenning als de activatiecode niet werkt?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Hoe wijzig ik het adres van mijn afspraak met AMP?
Op www.mijnafspraak.nl kunt u aangeven op welk adres u afspreekt met AMP. Dit adres kunt u wijzigen tot een dag voor de afspraak.