QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe wijzig ik mijn huidige eHerkenning naar eHerkenning 3 Belastingdienst?

    U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheerapplicatie.

    338398%
  • Mijn eHerkenning is geblokkeerd, wat nu?

    Om dit op te lossen kunt u hier een nieuw wachtwoord opvragen.

    337398%
  • Hoe zet ik mijn eHerkenning aanvraag stop?

    Zolang uw aanvraag nog niet is verwerkt door onze administratie kunt u uw aanvraag annuleren door een e-mail te sturen naar eherkenning@qv-eherkenning.nl.

    328799%
  • Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?

    Instructies voor de ketenmachtigingen add-on vindt u hier.

    318498%
  • Persoonsidentificatie AMP Groep

    eHerkenning niveau 3 vereist een fysieke identificatie met de persoon voor wie het eHerkenningsmiddel

    316698%
  • Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?

    Het aanvragen van eHerkenning kan heel eenvoudig op onze website.

    299897%
  • Hoe vraag ik eHerkenning aan voor een uitgeschreven kvk nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KvK nummer kunt u eHerkenning krijgen. Vul daarvoor dit formulier in.

    299199%
  • Hoe verleng ik een machtiging van een eHerkenningsmiddel?

    Om de machtiging te verlengen, logt de Beheerder in de beheerapplicatie op Mijn QV. 

    297997%
  • Er is een bedrag afgeschreven door Unifiedpost Services B.V., klopt dat wel?

    289398%
  • Hoe vraag ik een kopie van de factuur aan?

    Het aanvragen van een kopie van een factuur doet u door dit formulier in te vullen.

    289099%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    98100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    961100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93899%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    899100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872095%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834197%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    98100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    961100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93899%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    899100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872095%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834197%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    98100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    961100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93899%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    899100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872095%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834197%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    98100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    961100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93899%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    899100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872095%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834197%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    98100%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    961100%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    95199%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93899%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    899100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88899%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    872095%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    84098%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    834197%
Toon meer
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis