Vragen en antwoorden
-
Hoe gebruik ik mijn eHerkenning in Europa?
Alles wat u moet weten over het gebruik van eHerkenning in andere Europese landen kunt u hier vinden.
-
Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?
Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.
-
Waar log ik in op de Beheerapplicatie?
Dat kunt u doen via de website.
-
Hoe meld ik een gebruiker aan als beheerder?
Het wijzigen van de rol van een gebruiker naar de rol van beheerder kan heel eenvoudig in de Beheerapplicatie.
-
Hoe wijzig ik mijn huidige eHerkenning naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheerapplicatie.
-
Hoe activeer ik mijn nieuwe OTP?
Een nieuw OTP device kunt u activeren via deze link.
-
Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Kan ik een automatische incasso afgeven of het rekeningnummer aanpassen?
Het afgeven van een automatische incasso, of het aanpassen van het rekeningnummer kan met deze SEPA machtiging.
-
Mijn eHerkenning is geblokkeerd, wat nu?
Om dit op te lossen kunt u hier een nieuw wachtwoord opvragen.
-
Hoe zet ik mijn eHerkenning aanvraag stop?
Zolang uw aanvraag nog niet is verwerkt door onze administratie kunt u uw aanvraag annuleren door een e-mail te sturen naar eherkenning@qv-eherkenning.nl.