QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    894100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865595%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    82998%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe voeg ik een nieuwe gebruiker toe?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor nieuwe gebruikers aanvragen in Mijn QV. 

    488097%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een uitgeschreven KVK-nummer?

    Ook voor een uitgeschreven KVK-nummer kunt u eHerkenning krijgen.

    48799%
  • Waar kan ik mijn eHerkenning opzeggen?

    De Beheerder kan uw eHerkenningsmiddel opzeggen via de beheerapplicatie op Mijn QV.

    483298%
  • Waar kan ik de activatiecode invoeren?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    466697%
  • Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?

    Als uw eHerkenning aanvraag is afgerond en door ons ontvangen, dan duurt het enkele werkdagen voor uw aanvraag door ons is verwerkt.

    465895%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    454696%
  • Waar staat een overzicht van de tarieven?

    Een overzicht van de tarieven van alle niveaus eHerkenning vindt u op deze pagina.

    452098%
  • Waarom ontvang ik geen sms?

    Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld. Dit kan de Beheerder doen in de Beheerapplicatie.

    450692%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    4097%
  • Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop

    398099%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u wel kunt doen.

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    894100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865595%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u wel kunt doen.

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    894100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865595%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u wel kunt doen.

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    894100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865595%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een mail gekregen dat QuoVadis wordt overgenomen door Unifiedpost, klopt dit?

    99098%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    949100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    94198%
  • Ik heb geen KVK-nummer, hoe vraag ik eHerkenning aan?

    93299%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    93299%
  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u wel kunt doen.

    9100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    894100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    88399%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    865595%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    84100%
Toon meer
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis