QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    988100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    925100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91999%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    91199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    892995%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    87599%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87198%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    867397%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Kan ik een bestaand middel omzetten naar een nieuwe gebruiker?

    Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.

    7198%
  • Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?

    697100%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheerapplicatie verdwenen, wat nu?

    69198%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    677100%
  • Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?

    Met onze spoedprocedure kunt u de volgende werkdag al eHerkenning in bezit hebben.

    664799%
  • Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?

    Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.

    637498%
  • How do I retrieve my username?

    63799%
  • Wat kost eHerkenning?

    Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractsduur. Op deze pagina vindt u de actuele tarieven.

    63299%
  • Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?

    630100%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?

    Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een van de ondernemingen eHerkenning nodig.

    627297%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    988100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    925100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91999%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    91199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    892995%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    87599%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87198%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    867397%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    988100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    925100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91999%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    91199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    892995%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    87599%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87198%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    867397%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    988100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    925100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91999%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    91199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    892995%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    87599%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87198%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    867397%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    988100%
  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    97998%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    96799%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    925100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    91999%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    91199%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    892995%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    87599%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    87198%
  • Hoe verander ik een telefoonnummer of e-mailadres?

    De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.

    867397%
Toon meer
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis