Vragen en antwoorden
-
Ik heb een vraag over de overname van QuoVadis door Unifiedpost, waar kan ik die stellen?
-
Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?
Met onze spoedprocedure kunt u de volgende werkdag al eHerkenning in bezit hebben.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit de beheerapplicatie verdwenen, wat nu?
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
-
Ik heb een hoger eHerkenningsmiddel nodig, hoe kan ik dat krijgen?
Is er binnen uw organisatie nog geen beheerder die over eHerkenning op het gewenste niveau beschikt? Dan kunt u dit aanvragen via de reguliere aanvraagprocedure.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen voor een fiscale eenheid?
Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een van de ondernemingen eHerkenning nodig.
-
How do I retrieve my username?
-
Hoe activeer ik een nieuwe machtiging?
Instellen van machtigingen kunt u als beheerder na inloggen via de beheerapplicatie op Mijn QV.