QuoVadis Support
help center naar QuoVadis
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97899%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95398%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9598%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90599%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    901695%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88898%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Wat is de verwerkingstijd van een wijziging?

    Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.

    161598%
  • Heb ik een UBO verklaring nodig om eHerkenning aan te vragen?

    U heeft geen UBO verklaring nodig voor de aanvraag van eHerkenning

    160399%
  • Waarom krijg ik bij het inloggen de melding 'sessie verlopen'?

    Als u bij het inloggen telkens de melding ‘sessie verlopen’ krijgt, dan kunt u proberen om een keer in te loggen via de incognito modus van uw webbrowser, of via een compleet andere webbrowser. Als dit gelukt is kunt u daarna weer in uw gebruikelijke browser inloggen.

    1592591%
  • Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?

    Kopie ID’s bewaren wij niet.

    158399%
  • Hoe verander ik het postadres op de factuur?

    Dat kan via onze website.

    157799%
  • How can I activate my eHerkenning token?

    157799%
  • Ik wil een gebruiker koppelen aan meerdere organisaties. Hoe doe ik dat?

    U kunt in uw Beheermodule een gebruiker koppelen door onderstaande stappen te volgen: 

    157198%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    150299%
  • Wat is het postadres van QuoVadis?

    Het postadres van QuoVadis is: Postbus 18 8200, AA Lelystad

    15100%
  • Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een nieuwe activeringsmail?

    Een nieuwe activeringsmail kan door de Beheerder kosteloos opnieuw verstuurd worden via Mijn QV.

    148799%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97899%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95398%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9598%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90599%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    901695%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88898%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97899%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95398%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9598%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90599%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    901695%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88898%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97899%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95398%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9598%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90599%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    901695%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88898%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Nieuwe activatielink versturen via de Beheerapplicatie

    99998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    997100%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    97899%
  • Inzicht in uw abonnementstype

    95398%
  • Wat moet ik doen om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Lees hier wat u kunt doen om uw EH4 certificaat te kunnen koppelen.

    9598%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    933100%
  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    93099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    90599%
  • Waarom werkt mijn eHerkenning ineens niet meer?

    De meest voorkomende problemen waarom eHerkenning ineens meer werkt zijn:

    901695%
  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    88898%
Toon meer
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 26
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheerapplicatie
  • Ketenmachtigingen
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 QuoVadis