Wat is de spoedprocedure?

Als u via onze spoedprocedure uw aanvraag voor 14:00 op een werkdag upload, dan wordt het middel of de wijziging dezelfde dag nog verwerkt en aangeboden bij PostNL of AMP.

Let op, krijgt u de activatiebrief via PostNL, dan ontvangt u het minimaal een werkdag later afhankelijk van de snelheid van PostNL. Verloopt de uitlevering via AMP, dan kan gekozen worden voor identificatie via de AMP app of op locatie. De gebruiker kan tijdens het activatieproces zelf kiezen op welke manier er geïdentificeerd wordt. Is er bij AMP geen mogelijkheid tot uitlevering op korte termijn? Kijk dan voor de mogelijkheid tot ophalen bij een van de AMP locaties door heel Nederland.

Wilt u het eHerkenningsmiddel dezelfde dag nog kunnen gebruiken neem dan contact op met de spoedlijn 085 0239325 om de mogelijkheden voor een koerier of ophalen bij ons op de locatie te bespreken.

Aan de spoedprocedure zijn extra kosten verbonden kijk op onze tarievenpagina wat voor u van toepassing is.

Hoe werkt de spoedprocedure?

  1. Vul de normale aanvraag of het wijzigingsformulier volgens de instructie in. Print het contract uit, onderteken het volgens de instructies en scan het vervolgens weer in. Vergeet ook de bijlages niet, zoals een kopie van het gevraagde identiteitsbewijs (WID).
  2. U mag maximaal drie middelen die gekoppeld zijn aan één KvK aanvragen of wijzigen via deze spoedprocedure.
  3. Start via onderstaande button de spoedprocedure. Vul uw gegevens in en upload uw aanvraag met kopie WID bewijzen. Wilt u uw activatiebrief ophalen bij ons op locatie of ontvangen via een koerier vermeld dit dan extra in het opmerkingenveld.
  4. Ga vervolgens akkoord met de tarieven voor de spoedprocedure en verzend de aanvraag.
  5. Na verwerking ontvangt u van ons een bevestiging met verdere instructies met betrekking tot de ontvangst van uw eHerkenningsmiddel en de activatie.

Dien hier uw spoedaanvraag in